10






دختــــــــــــر کوچــولـــــو

p.gh

 عطسه گرامی :

یا بیا یا برو ! هیچ خبر داری که وقتی اون وسط گیر میکنی ، قیافه آدم

چجوری میشه ؟ 

.

.

نهنگ چیست؟
خواهش من از لپ تاپم وقتی هنگه 

.

.

ﯾﻪ بار ﺗﻮ ﺟﺎﺩﻩ ﺷﻤﺎﻝ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻣﯿﺮﻓﺘﻢ ، ﯾﻪ ﺩﻓﻪ ﯾﻪ ﮔﺎﻭ ﭘﺮﯾﺪ ﻭﺳﻂ ﺟﺎﺩﻩ

ﻣﻨﻢ ﻣﺤﮑﻢ ﺯﺩﻡ ﺭﻭ ﺗﺮﻣﺰ !

ﺧﯿﻠﯽ ﺷﺎﮐﯽ ﺷﺪﻡ! ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩﻡ ﺑﻪ ﺑﻮﻕ ﺯﺩﻥ ، ﺩﯾﺪﻡ ﻫﻤﯿﻨﺠﻮﺭﯼ ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﻩ ﻭﺳﻂ ﺟﺎﺩﻩ

ﻋﯿﻦ ﺑﺰ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﻨﻮ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻪ ، ﯾﻌﻨﯽ ﺩﺭﮔﯿﺮ ﺟﺬﺑﺶ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ.....

ﺍﻭﻣﺪﻡ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺷﻢ ﺩﯾﺪﻡ ﮔﺎﻭﻩ ﯾﻪ ﻧﮕﺎ ﺑﻪ ﻣﻦ ﮐﺮﺩ، ﯾﻪ ﻧﮕﺎ ﺑﻪ ﺗﺎﺑﻠﻮﯼ

ﻣﺤﻞ ﻋﺒﻮﺭ ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ، ﺑﻌﺪ ﯾﻪ ﺳﺮﯼ ﺑﻪ ﻧﺸﻮﻧﻪ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﺗﮑﻮﻥ ﺩﺍﺩ ﻭ ﺭﻓﺖ!!!! 

 .

.

یه بار شیطون گولم زد، رفتم از جیب بابام ۲۵ تومن  ورداشتم
رفتم پفک اینا خریدم، عصرش عذاب وجدان گرفتم،
رفتم از کیف مامانم ۵۰ تومن ورداشتم گذاشتم تو جیب بابام
ما اینیم دیگه 

.

.

یکی از فانتزیام اینکه با یک چوبدستی توی افق محو بشم بعد تمامی کسایی که الان مد شد و میان و تو افق محو میشند را با چوبدستی بزنم و برگردنمشون به دنیای واقعی
والاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

.

.

عاغا این استرس شب امتحان چطوریه چرا من از این قرتی بازیا ندارم ؟ 




برچسبها:
نوشته شده در یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:,ساعت 8:45 توسط پرنیان|



      قالب ساز آنلاین      


ابزار پرش به بالا