11






دختــــــــــــر کوچــولـــــو

p.gh

میگن روز قیامت تمام دیوار ها ،آستین و یقه ی لباس ها ، فرش ها و ...که بهشون آب دماغ چسبوندی میان جلوت و تو باید لیسشون بزنی در نتیجه همیشه دسمال کاغذی همراهت باشه

.

.

آقا ساعت 2 شبه من دارم فیزیک می خونم(خر خون نیستم،جغدم)و یه سوال تو ذهنمه
یه نفر مرض داره خودشو تو آسانسور وزن کنه یا یه جسمی از سقفش آویزون کن؟آیا داره؟

.

.

دیروز رفتم مغازه میگم آغا یه ژله آلوورا میخوام ،با جدیت میگه نداریم ما فقط فرهمند داریم(مارک ژله)!!!!!!!!!!! فک کنم تا حالا اسم آلوورا به گوشش نخورده بود

.

.

تاحالا دقت کردین........ک آدم وقتایی ک داره از گشنگی میمیره حتی ی سنگم پیدا نمیشه لیس بزنه اما ----- وقتایی ک تا آخرین دندونش سیره اون موقع است ک از گوشت مرغ تا جون آدمیزاد بهت چشمک میزنن...والااااا

.

.

دوستم زنگ زده خونمون مادر بزرگم گوشی رو برداشته
در حالیکه گوشی دم دهنشه از من میپرسه بگم هستی یا نیستی؟!!!




برچسبها:
نوشته شده در یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:,ساعت 18:2 توسط پرنیان|



      قالب ساز آنلاین      


ابزار پرش به بالا