19






دختــــــــــــر کوچــولـــــو

p.gh

ناهار خونه خالم اينا بودم وقتي همشون غذاشونو خوردن يه ذره برنج ته ديس مونده بود شوهرخالم برميگرده ميگه بخور وگرنه ميخوام بدم سگا بخورن!!

 

 

اعتراف میکنم مامانم نابغس...
دیروز خااااهرم رفته 4پیمانه برنج آورده که ناهار کوفت کنیم...بعد مامانم گـــــیر داده این 3پیمانس...دروغ میگی....از مامانم اصرار که 3تاس....از خاهرم انکار...آخرش مامانم میگه:مگه مادر پدرت خرن {البت بلانسبت} که فک میکنی من نمیفهمم؟؟؟؟؟؟؟؟
من رو مبل ولو شدم ا خنده......
مامانمD:
خاهرم"
پیمانه......

 

 

 

آقا قراره ما برا اربعین بریم کربلا رفتم به بابام میگم : پولش میشه 700 بی زحمت بده من یه چن سال دیگه دست و بالم باز میشه پسش میدم و ...(آره من چن سال دیگه پزشک عمومی میشم!)
میگه:آخه خطرناکه اربعینه و بمب گذاری و اینا
میگم:خو اگه قراره شهید شم چه جایی بهتر ازاونجا؟!
میگه:پس 700 تومن چی میشه؟!!
عایا این هم پدر می باشد؟!!
:|
فک کنم باید برم عراق همونجا دنبال پدر واقعیم بگردم!!

 

 

اغا این دوسته من دارم!!!!!!!!؟
دیروز راننده سرویسمون که تازه ازدواج کرده اومده بوووووود دنبالمون دوستم برگشته بهش میگه تبریک میگم بهتون قاطی(غاتی)مرغاشدید!!!!
راننده یه نگاه طولانی بهش کرد!
دوستم دوباره بهش گفت اخ اخ بخشید قاطی(غاطی)خروسا شدید!!!
یعنی من تو اون لحظه داشتم کیف و کتابامو میجوییدم!!!!
دوستم:)
راننده:-o




برچسبها:
نوشته شده در سه شنبه 12 آذر 1392برچسب:,ساعت 21:18 توسط پرنیان|



      قالب ساز آنلاین      


ابزار پرش به بالا